2 sty 2012

Oh, this pearl!

Dzisiaj dla odmiany dwa naszyjniki. Pierwszy z nich - podwójny, to połączenie ślicznej, barokowej perły o nieregularnym kształcie oraz bogato zdobionego, ażurowego liścia. Perła jest sporych rozmiarów jej wielkość to aż 17x14mm! Osobiście uwielbiam takie organiczne formy! Już sam naszyjnik z perłą robi wrażenie. Ażurowy listek jest również sporych rozmiarów. Jego wielkość to 43x28mm. Sporo pracy włożyłam w ornament zdobiący górną część wisiora...ale efekt końcowy mile mnie zaskoczył :) W górnej partii wisiora umocowałam kilka minerałów, między innymi dużą brioletę RÓŻOWEGO OPALU w kolorze pudrowego różu, fasetowaną , cytrynową markizę KWARCU LEMON, patyczek kremowej PERŁY BIWA, cebulkę czarnego SPINELU i oponki KWARCU DYMNEGO ze złotym PIRYTEM. PIRYT zdobi również środek wisiorka. Żeby nie było nudno zapięcie umieściłam z boku naszyjnika,  a nie z tyłu jak to zazwyczaj się robi. Takie zapięcie może być też świetnym, uzupełniającym dodatkiem. Przyznam nieskromnie że bardzo podoba mi się ten naszyjnik :) Zarówno jego kolorystyka jak  forma odpowiadają w 100% moim gustom :)















6 komentarzy:

  1. Przepiękny naszyjnik:) Zresztą ja bezgranicznie uwielbiam Pani prace... Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto, dziękuje! Tobie również życzę wszystkiego naj naj w 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu :) Tak kobieco i subtelnie jednocześnie (a zwłaszcza naszyjnik z perłą)
    Podziwiałam już kiedyś w Trendy, a teraz trafiłam na bloga i się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Pistiss :) Jak widać cały czas coś tutaj zmieniam ;) Przestawiam, dokładam i usuwam, ale ciesze się, że spodobało ci się u mnie (^.^)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak masz Joanno takie zdolne łapki, to jak się ma nie podobać? ;)

    OdpowiedzUsuń