16 gru 2011

Clothes that look like jewelery!

 Wczoraj przez przypadek znalazłam w internecie kilka świetnych kreacji. Wszystkie bogato zdobione paciorkami, koralikami i kryształkami! Takie ubrania nie wymagają skomplikowanych dodatków, bo same dla siebie są już biżuterią. Choć modą interesuje się od dawna (stopień średnio zaawansowany :) nigdy nie podążałam ślepo za najnowszymi trendami. Do hitów sezonu podchodzę raczej selektywnie :) Zawsze wybieram to, w czym czuje się najlepiej i co pasuje do mnie najbardziej pod względem fasonu, stylu i koloru. Chociaż mając 1.56cm wzrostu z dopasowaniem bywa różnie, zawsze ratują mnie moje ukochane second-handy, szafa babci i własne zdolności manualne :)  Od zawsze coś przeszywałam, przerabiałam, obcinałam, doszywałam, naszywałam. Do dzisiaj posiadam w swojej szafie kilka przerobionych spódnic mojej babuni i kilka sukienek mamy z lat 70-tych uszytych przez babcie krawcową. Być może owe zdolności odziedziczyłam właśnie po niej :) Niektóre z tych rzeczy niestety ze względu na upływ czasu  uległy zniszczeniu. Tu i ówdzie pojawiły się dziurki, pękają oczka materiału...ale ze względów chyba czysto sentymentalnych nadal trzymam je w szafie. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz