4 gru 2011

I RETURN TO YOU AGAIN

 Witam Was ponownie! Postanowiłam wskrzesić swojego bloga :)  Bardzooo ciesze się, że będę mogła podzielić się z Wami swoją pasją, pracą jak i moją skromną osobą. Doświadczenia w blogowaniu co prawda nie mam żadnego, ale pomalutku z dnia na dzień będzie coraz lepiej. Liczą się dobre chęci! Będą tu przeróżne notki - nie tylko na temat biżuterii. Zajrzymy za drzwi mojej pracowni (chociaż jak się przekonacie takowej z prawdziwego zdarzenia jeszcze nie posiadam..) Od dwóch tygodni usiłuje zakończyć '' proces graficznej  obróbki '' (brzmi poważni,e ale nie znam się na tym nic a nic ;) i pomimo tylu dni nadal nie jestem przekonana do aktualnego wyglądu :P Jak widzicie baner jeszcze nie powstał - nadal szukam pomysłu. Na pewno jeszcze wiele razy będę coś poprawiała, ulepszała, poszerzała, wydłużała, dodawała itd. Bądźcie cierpliwi obiecuję, że nie zajmie mi to kolejnych dwóch tygodni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz